Pàgina Oficial d'Altea

versió accesible
« Volver
14.02.17

Turisme dóna a conèixer les despeses de l'assistència a Fitur

La regidora de Turisme, Anna Alvado, ha donat a conèixer les despeses de l'assistència a FITUR en què Altea ha estat present durant els 5 dies que ha durat la fira, del 18 al 22 de gener, tant a IFEMA com a la Plaça de Callao (3 dies per a reunions amb professionals i 2 dies d'atenció al públic). Alvado ha informat de la importància de publicar les despeses de les fires ''en un exercici de transparència cap a la ciutadania ''.
En aquest sentit, la regidora ha informat que el cost de la presència d'Altea a FITUR ha estat de 6.700 €, repartits en les següents línies:
  • En material promocional 2.207,77 €, en el qual s'inclouen el fullet genèric d'Altea, el fullet Gastronomia, el fullet del 4t Centenari, el mapa ''Camins d'Altea'', el mapa de senderisme a la Serra Bèrnia, bolígrafs i motxilles.
  • 1.400,00 € a l'estada, dietes i trasllats del personal de l'Ajuntament i de l'historiador.
  • 1.500 € s'han donat a les tres associacions participants en la desfilada de Moros i Cristians, celebrat el dissabte 21 de gener al centre de Madrid (Societat Filharmònica Alteanense, Filà Moros d'Arsem i Filà Conqueridors).
  • La promoció en els mitjans de comunicació Onda Cero, Información, RNE i Altea Magazine ascendeix a un total de 1.592,00 €.

Quant a les despeses de la regidora de Turisme, la seua estada a FITUR no ha suposat cap cost per a l'Ajuntament d'Altea, ja que les seues despeses van ser a càrrec d'Altea amb Trellat.
Segons Anna Alvado la promoció realitzada tant a IFEMA com a Callao ''justifica àmpliament la despesa realitzada''. ''Són moltes les accions que s'han dut a terme en aquestos 5 dies, tant a nivell professional com d'atenció al públic'', assenyalava Alvado.
L'activitat d'Altea a Fitur s'ha centrat en diverses reunions professionals mantingudes amb touroperadors, mitjans de comunicació, agències de viatge, plataformes de promoció on-line, turisme LGTB, turisme accessible, turisme monoparental i ''bike friendly''.
Pel que fa a les accions promocionals directes destaquen l'atenció en els dos punts d'informació (IFEMA i Callao) durant els 5 dies; la presentació de ''Altea 4t Centenari'' al Video Wall d'IFEMA, amb la retransmissió en directe a través del canal YouTube de l'Ajuntament i la desfilada de festes Costa Blanca que va tenir lloc el dissabte 21 en ple centre de Madrid, amb la presència de la Societat Filharmònica Alteanense, la Filà Moros d'Arsem i la Filà Conqueridors.
Anna Alvado ha destacat el treball que s'està duent a terme des de la regidoria, fent un seguiment dels contactes establerts en les fires per aconseguir els objectius marcats en la promoció turística d'Altea. També ha informat de la promoció d'Altea, baix la marca del Patronat de Turisme Costa Blanca en aquest mes de febrer, amb la presència de material promocional a la fira Matka a Hèlsinki (Finlàndia), ''per continuar la nostra aposta, ja iniciada el passat any, en el turisme escandinau'', així com a la fira Free a Munic (Alemanya). A més, el pròxim mes de març el sector nàutic alteà estarà present a la fira MedSea en IFA (Alacant) al costat de la Regidoria de Turisme, que tindrà lloc els dies 25 i 26.